جنازه پسرشونُ که آوردند
چیزی جزء دو سه کیلو استخون نبود
پدر سرشو بالا گرفت و گفت :حاج خانم غصه نخوری ها !!!
دقیقا وزن همون روزیه که خدا بهمون هدیه دادِش
جنازه پسرشونُ که آوردند
چیزی جزء دو سه کیلو استخون نبود
پدر سرشو بالا گرفت و گفت :حاج خانم غصه نخوری ها !!!
دقیقا وزن همون روزیه که خدا بهمون هدیه دادِش
شب جمعه و یادی از شهدا
گردان کمیل ، کانال را پاکسازی می کرد تا به پاسگاه برسد...
کانال های ذوزنقه ای شکل، کار فرانسوی ها بود و دوشکاهای سوار شده بر تانک های عراقی، مستقیم، جاده را می زدند.
روز سوم، ارتباط کمیل با مقر قطع شد.
آخرین حرف را بچه ها به حاج همت گفتند:
حاجی به امام بگو ما عاشورایی جنگیدیم ....
عَنِ الْاِمامِ الصَّادِقِ - علیهِ السَّلام - قالَ : یا مَعْشَر الشِّیعَة !ِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً .
امام صادق - علیه السلام - فرمودند : ای شیعیان ، شما به ما منسوب هستید ، پس مایه زینت ما باشید نه مایهآبروریزی ما.
« مشکاة الأنوار ، ص 67 »
شاید تا به حال خیلی از ماها این حدیث گهربار را شنیده باشیم و برای هممون این سوال پیش اومده باشه که ما شیعیان با چه کارهایی باعث آبروریزیِ اهل بیت علیهم السلام و مذهب تشیع می شویم ؟! پاسخ این سوال را می توان به دو قسمت تقسیم کرد : آبروریزی در جامعه ی خودمان و دیگری ، آبروریزی در جامعه ی جهانی ... که با بررسیِ کوتاهی میتوان به خطرناک تر بودن قسمت دوم یعنی در میان مردم دنیا اشاره کرد . متاسفانه امروزه جریان های مختلفی از درون خود مذهب پاک و سعادت بخش تشیع ، خواسته یا ناخواسته شروع به تخریب و زشت جلوه دادن چهره ی این راه به جهانیان کرده اند .... یکی از این جریان های مخرب و فاسد ، حرکت آقای سید صادق شیرازی و مقلدان او هستش . این افراد با کارهایی از قبیل : قمه زنی ، خوابیدن رو شیشه ، استفاده از زنجیرهای تیغ دار ، توهین و فحاشی علنی به اعتقادات اهل تسنن ، حرام زاده خواندن تمامی مسلمانان به غیر از شیعیان ، غفلت کردن ازمستکبران و دشمنان واقعیِ انسانیت و دین اسلام ناب ، بی احترامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ، کافر و ملحد خواندن علما و اساتید بزرگی همچون شهید مطهری و آیت الله بهجت ره، حرکت معنی دار و ناپسندِ نام نهادن هفته ی برائت به جای هفته ی وحدت و ...
برای دانلود این کلیپ بسیار زیبا به ادامه مطلب بروید :
آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فرموده اند : دین اسلام ، دین رحمت و رسول اسلام ، رسول رحمت است . این دین ، آن رفتار پیغمبر و امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) جایی برای حرکتهای تکفیری و این تندروها باقی نمیگذارد . فقاهت در این گونه جریانها از بین رفته است ، سبّ و لعن علنی جایز نیست و دستور خود ائمه به خلاف این است . در روایات دو مطلب آمده یکی نفی و دیگری اثبات ، نفی اینکه نباید با اتباع مذاهب دیگر دشمنی کرد و به مقدسات آنها توهین نمود و لعن و سبّ بزرگان آنها جایز نیست ، زیرا موجب دور کردن آنها از اهلبیت (علیهم السلام) و معارف آنها میشود ، دیگر اینکه فرمودند : “ در نمازهای جماعت آنها شرکت و به آنها محبت کنید ، از مرضای آنها عیادت و سخنان و معارف ما را برای آنها بیان کنید ” .
(عکس از : معبر سایبری فندرسک)
چند وقتی هست که در شبکه های مختلف ماهواره ای و فضاهای اجتماعی حرف های زیادی در مورد آزادی یواشکی زده میشه . این طرح که توسط افراد معلوم الحالی همچون مسیح علی نژاد و دیگر مزدوران خودباخته مطرح شده است هیچ بویی از آزادی و انسانیت نبرده است ؛ چرا که آزادی با پنهانی و یواشکی زندگی کردن زمین تا آسمون فاصله داره . . . !!! واقعاً برای بنده سوال پیش اومده که بر اساس عقیده ی این افراد ، چرا نباید تندیس و نشان آزادی را به حیوانات داد ؟!؟ مگه از دید این ها آزادی و رعایت حقوق بشر به برهنگی و بی بندوباری نیست ؟؟؟؟ پس باید حیوانات را الگویی برای رسیدن به آزادی قرار دهیم . . . !!!! چون آن موجودات هیچ ابایی از برهنه بودن خود ندارند و اصلاً به فکر پوشیدن بدن خود از دیگران نیستند ..... تنها یک تفاوت میان این حیوانات و طرفداران آزادی یواشکی وجود داره و آن ، غیرت هستش ؛ یعنی چیزی که در میان این انسان نماها ، قدیمی و رنگ باخته شده ......
(بسم الله الرحمن الرحیم)
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع بصیرت فاطمی
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
روحانی:
عدهای شعار سیاسی میدهند اما "بزدل سیاسی" هستند/
هر وقت مذاکرات میشود، میگویند میلرزیم؛ به جهنم! بروید جای گرم که نلرزید!
روحانی چند روز بعد :
کلمهای که در وزارت خارجه بیان کردم مقابل «شیردل» بود/ مخاطبانم منتقدان و مخالفان نبودند
اقلیتی در ۱۰ ماه گذشته مشغول کارشکنی هستند/ دولت از روز اول از انتقاد استقبال کرده !!!
به ادامه مطلب بروید
تعداد صفحات : 7