loading...
☫ جنبش سایبری بصیرت 313 ☫
سرباز گمنام بازدید : 23 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

‎مصطفی صافی گلپایگانی بیان داشت: یک بار که به مشهد رفته بودیم یکی ‌از گوش‌های پدر که چند سال پیش مشکل پیدا کرده بود دوباره دچار عفونت شده بود به همین دلیل خون و عفونت زیادی از این گوش خارج می‌شد و پدر به این خاطر که نکند حرم نجس شود به داخل حرم نمی رفت و از همان بیرون دعا و زیارت را می‌خواند.





 

 

‎وی افزود: هربار که پدر از حرم بازمی‌گشت ما باندها را باز می‌کردیم و عوض می نمودیم یکبار که ایشان از حرم برگشتند و ما طبق معمول خواستیم باندها را باز کنیم دیدیم هیچ اثری از خون و عفونت نیست و پنبه کاملا تمیز است به پدر که گفتیم گفتند از امام رضا(ع) عجیب نیست زیرا من این بار که به حرم رفتم و نتوانستم داخل حرم بروم دلم شکست رو به آقا کردم و گفتم آقا جان می‌گویند شما به سگ هم نگاه می‌کنید آیا ما از سگ نیز کمتریم؟!

‎وی گفت: یک بار که به حرم امام رضا مشرف شدیم تا حرم تاکسی گرفتیم و راننده پرسید کجا می‌روید من گفتم مگر غیر از حرم جایی هست؟ همان لحظه پدر این شعر را سرودند که مرا به غیر حرم این دیار کاری نیست/ به جز زیارت مولای خویش یاری نیست* خدا کند بپذیرد من ضعیف ذلیل/ که جز به لطف و عنایتش امیدواری نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ما فرزندان عاشوراییم از مرگ باکی نداریم و شهادت را موفقیت در دانشگاه انسانیت می دانیم سلام خدا بر شهیدان درود خدا بر علی محمدی درود خدا بر شهریاری درود خدا بر رضایی نژاد درود خدا بر احمدی روشن درود خدا بر قشقایی و درود خدا بر تمامی شهدای راه حق خدایا نام ما کمترین ها را هم در زمره شهدایت قرار بده! جهت ارتباط: 09377371710
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 6,826